1. Gisteren bij Alt Arce geweest, in het bezit van een waardebon van vakantieveilingen. Dat hebben we geweten, zeker 40 mensen die na ons binnen kwamen, hadden hun eten eerder dan wij. Nadat ik de bediening hierop aansprak, kregen we een rondje van de zaak. Na 2 uur(!!) kregen we dan eindelijk ons hoofdmenu........ Het eten was redelijk, de bediening vriendelijk, het is ons echter opgevallen dat je met een waardebon heel lang moet wachten, waarbij ze dan hopen dat je daardoor ook heel veel drinkt. Wij hebben daardoor bewust niets meer besteld, en de koffie thuis gedronken. Dit was voor ons de allerlaatste keer in dit restaurant . Jammer, als je al mee doet aan vakantieveilingen, doe het dan wel goed !

4,5

Vorige recensies van B Janssen

• Bart Janssen

We hebben als gezin met twee tiener meiden, vandaag heerlijk gegeten bij dit restaurant. Zeer mooie ligging aan de Maas, uiterst vriendelijk personeel, veel en lekker eten, een aanrader.