1. Afgelopen kerst toch maar gekozen om een van de twee dagen lekker gemakkelijk te gaan eten....en dan ook bij iets waar ik echt van kan genieten......vandaar de Griek in Capelle.
    In mijn laatste recensie heb ik onvoldoende aangegeven wat er nu precies zo goed is aan dit restaurant, en dat wil ik nu goedmaken. Wat helemaal top is het feit dat ze hier al vanaf het begin (Inmiddels 3 jaar) geen concessies doen met de kwaliteit van het vlees. Al het vlees is van een goede slager en smaakvol klaargemaakt. Deze keer had ik de schotel (specialiteit van de chef) genomen, en al het vlees was zuigbaar (ha ha), mals als boter je mes viel door het vlees heen. Ook het voorafje (pikilia in dit geval), erg lekker. De scotels niet overdreven groot, maar meer dan voldoende. Alles is vers en met liefde klaargemaakt in de keuken waar de koks die vanaf de opening daar werken, dat is op zich al uniek in een grieks restaurant. Het enige punt van kritiek is de prijs. Alles bij elkaar kwam het driegangen menu zoals wij dat genomen hebben op ongeveer E. 104,- uit (voor 2 personen), dat vind ik best wel vel geld voor een Grieks restaurant op die locatie. Uiteraard begrijp ik dat je de prijzen een beetje omhoog gooit ivm de kerst. Maar eerlijk is eerlijk, ik (wij) heb daar heerlijk gegeten met kerst en ga er binnenkort gewoon weer naar toe. Tot dan!