Op dit adres zit nu: Indiawalaa

1. Ik ben een fervent liefhebber van sushi en dacht een leuke avond te kunnen hebben, maar uiteindelijk moet ik helaas vaststellen dat dit het slechtste restaurant is waar ik ooit in Nederland ben geweest, hoofdzakelijk vanwege de service, of beter gezegd: vanwege het ontbreken hiervan. Ik kan me niets voorstellen bij het positieve commentaar van een aantal mensen die hier blijkbaar wél tevreden over zijn. De eerste ronde liet ongeveer 30 minuten op zich wachten, daarnaast duurde het erg lang voordat eetgerei voor 5e persoon aan onze tafel kwam. Drank liet ook zeker 25 minuten op zich wachten. Toppunt was de 2e gang, hier hebben we minimaal 75 minuten op gewacht. na ongeveer 45 minuten heb ik bij de bediening nagevraagd waar het eten bleef, aangezien we eigenlijk maar 2-1/2 in het restaurant mochten blijven en het in dit ritme niet zou lukken om zelfs maar in de buurt van de 5 rondes te komen! uiteindelijk werd de 2e ronde ook nog eens zwaar gefaseerd aangeleverd. Conclusie: om 19:00 in restaurant aangekomen, 19:15 eerste ronde besteld, 19:45 eerste ronde ontvangen, 19:45 tweede ronde direct besteld, pas rond 22:00 tweede ronde op tafel, vervolgens hadden we geen trek meer om nog een derde ronde te nemen, onze eetlust was door het absurde lange wachten vergaan. Absolute afrader! we waren met z'n tweeën EUR 55 kwijt inc. drank (2 pilsjes en een frisdrank), maar aangezien we in totaal slechts 20 van de 50 gerechten ophebben vanwege de slechte service is het uiteindelijk ook nog erg duur gebleken! vergeleken met alle sushi-restaurants waar ik in Nederland ben geweest is dit verreweg de slechtste..

1,9