1. Net terug van eten op Tweede kerstdag. Uitstekende ervaring. Je kon kiezen uit de gewone kaart, een speciaal kerstmenu of het lopend buffet. Wij namen buffet en dit was uitstekend. Kleine hoeveelheden die heel goed bijgevuld worden en alles wordt netjes bijgehouden. Er is meer dan voldoende keuze en de kwaliteit van het eten is veel beter dan bij andere restaurants en buffetten. Alles is vers, niets is uitgedroogd of verschraald. Heerlijke sappige garnalen, vis, kip, etc. Er was vers fruit toe en dit was ook van echt goede kwaliteit (kersen, aardbeien, ananas, etc). Ook het soepje vooraf, de kroepoek en de bijgerechten smaakten net wat beter dan op andere plaatsen. Alles was ook netjes en schoon (Servies, bestek, toiletten, tafellaken, potjes sambal en ketjap, niets vies, niets plakkerig).Medewerkers waren ook allemaal heel vriendelijk en gastvrij, komen na het eten langs met warme doekjes, iedereen kreeg een gelukskoekje, etc. Wij komen hier zeker terug en kunnen het iedereen van harte aanbevelen.