Op dit adres zit nu: Tafelen

1. Wij zijn hier vrijdagavond 23 december wezen eten, hadden gereserveerd en waren met 13 personen. Hadden er van te voren bij gezegd dat we met een kinderwagen zouden komen, er was echter geen plek om deze weg te zetten. De kinderwagen stond uiteindelijk tegen het raam geplakt, en de achterbuurman kon niet fatsoenlijk meer zitten. Je wordt echt op een kluitje gezet, grote lompe stoelen waardoor je geen kant uit kunt. Best onhandig, als je telkens van tafel moet om eten en drinken te gaan halen. Wij moesten bij binnenkomst bijna een kwartier wachten voordat we aan tafel konden, terwijl we toch precies om tien uur weer moesten vertrekken. Het eten was oke, dessertbuffet was rijkelijk gevuld. Biefstuk kunnen ze er niet bakken, evenals speklappen e.d. van de bakplaat. Sushi was erg lekker, en idd gerechten die er staan zoals carpaccio en gerechten bij het koud en warm buffet, zien er uitgedroogd en verlept uit! Geen mogelijkheid om babyflesje op te warmen, en de lege borden en glazen worden erg slecht weggehaald. Kortom leuk om een keer te proberen, daar is het dan ook mee gezegd. En hoe de zitplaatsen zijn ingedeeld is belachelijk, je zit bovenop de buren gepropt als je met een grotere groep bent. Ik denk dat dit met vier personen beter geregeld is!

5,1