Op dit adres zit nu: Om-nomnom

1. Met een Groupon bon met twee personen hier gegeten. Over de mail gevraagd of vegetarisch mogelijk was. Dit kon wel, maar dan voor allebei omdat het om een menu voor 2 gaat. Jammer, want mijn vrouw houdt nogal van vis. In het restaurant dezelfde vraag gesteld en nu was het geen probleem. Gelukkig maar.

De indeling is wat krap. Je zit met je rug tegen de gast achter je aan. We hadden een plekje bij het raam genomen voor wat uitzicht, maar omdat daar net bij het stoplicht auto's naast je staan waar je niet in kunt kijken, voel je je meer bekeken, dan dat je anderen bekijkt.

De tafel werd voor ons 'schoongemaakt' toen we gingen zitten. Onze 'schone' tafel stonk nu zo naar een vies vaatdoekje dat ik de ober heb terug geroepen. Een tweede poging met een nieuw doekje en poetsmiddel liet een tafel achter die niet zo stonk. De part-timers die in het weekend werkten kregen de schuld. Het was donderdag, dus ik vroeg me af hoe vaak dat doekje dan verschoond wordt.

Als eerste gang kregen we Maki. We moesten een beetje gokken wat de juiste manier van eten is omdat dit de eerste keer was dat we uit sushi gingen eten. In principe had dat wel even gevraagd mogen worden om e.e.a. uit te leggen, want niet alleen wisten we niet zeker wat je met de extra ingrediënten moesten doen, ook was het niet duidelijk wat en hoeveel we zouden krijgen die avond.

Tussen de gangen zat een redelijke hoeveelheid tijd. Net iets te lang wat mij betreft, maar het zorgde er wel voor dat je een avondvullend programma had.

Als tweede gang kregen we Nigiri. Het zag er mooi uit en ook de vegetarische varianten waren afwisselend en spannend.

Na een Japanse soep kregen we het hoofdgerecht. Noodles met tofu voor mij en kip en bief voor mijn vrouw. Erg smakelijk.

Nu moesten we heel lang wachten. We twijfelden of het nu klaar was en we konden gaan. Nog even blijven zitten dan.

Toe kregen we groene thee ijs. Het smaakt precies naar groene thee. Lekker fris.

De WC was niet zo netjes. Een overvolle prullenbak geeft aan dat het ook niet regelmatig gecontroleerd wordt.

In totaal 2 uur gedineerd. Het eten was lekker, spannend en apart. Bediening iets minder vanwege het lange wachten, het vieze doekje, de vieze WC en geen toelichting behalve het standaard opdreunen van de ingrediënten. Sfeer wat ongemakkelijk en krap. Met een Groupon is het wel redelijk goedkoop eten.