in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Dit is een kwaliteitsrestaurant. We hebben weer heerlijk genoten van het eten en drinken. Je proeft dat het verse ingredienten zijn. De kwaliteit en smaak zijn, zoals altijd perfect. En iedere keer weer worden we aangenaam verrast door de presentatie. Je kunt zien dat Stelios het eten met veel enthousiasme, graag en goed verzorgd. Je merkt dat hij koken ziet als een kunst. Telkens weer een beleving. En Nikki zorgt voor de afronding van een heerlijk gastvrij uitje. Ze zorgt zeer goed voor haar gasten.\
    Echt een aanrader.

Vorige recensies van Anton en Truus

• We zijn bij toeval bij Rhodos terecht gekomen. En eerlijk is eerlijk, het was bijzonder smaakvol. Mals vlees, verse produkten en ieder gerecht een eigen smaak. Zelfs een uitgebreide keuze in vis. En een gastvrouw die erg voorkomend is, hartelijk zelfs. Je hebt even een vakantiegevoel, echt genieten. Toppie.