1. We zijn in december hier voor het eerst gaan eten. We hadden al ervaring met een dergelijk sushi restaurant in de piushaven, maar we hebben van diverse vrienden gehoord dat het hier ook erg goed zou zijn.
    Het eten is op zich prima, jammer dat je voor de sashimi moet bijbetalen dat zijn we niet gewend. We hadden 3 rondes besteld en wilden net iets voor half 11 de 4e ronde bestellen. We kregen toen te horen (2 min. voor half 11) dat we op moesten schieten met bestellen omdat de keuken om half 11 ging sluiten. Hier waren wij verbaasd over omdat niemand dit ons gemeld had.
    Nog even in sneltempo de lijst ingevuld en afgegeven aan de bediening.
    Na 2 minuten stond de eigenaar bij ons aan tafel met de mededeling dat de bestelling niet op tijd binnen was, dus dat we geen 4e ronde meer kregen. Ik gaf toen aan dat we bij binnenkomst hier niet op geattendeerd waren. Wel heb ik aangegeven dat we 2 minuten voor half 11 te horen kregen dat we op moesten schieten met het invullen van de lijst, waar we ook naar geacteerd hebben. Dit monde uit op een woordenwisseling wat ik absoluut niet gewend ben als betalende klant in een restaurant. ik had beter de website moeten bekijken en ze konden absoluut niet iedere klant erop attenderen dat de keuken om half 11 ging sluiten? Enzovoort enzovoort. Een erg genante vertoning, zeker voor een eigenaar van een restaurant.
    Uiteindelijk heeft een van mijn tafelgenoten de discussie beëindigd en het afgehandeld met een kop koffie van het huis (moest ze wel zelf om vragen).
    Al met al is dit voor ons de laatste keer dat wij hier gaan eten.