1. Na de positieve recensies op deze site hadden we besloten om op zondagavond bij dit restaurant te gaan eten.

We hadden telefonisch gereserveerd, maar tot onze teleurstelling bleek toen we aan tafel zaten dat de gehele wildkaart niet beschikbaar was. We hadden het erg op prijs gesteld als dit ons telefonisch al was mede gedeeld. Ook konden we geen glas rose prosecco bestellen, omdat de eigenaar het zonde vond om daarvoor een fles open te maken.

Het eten van de meesten was prima. Helaas was het visgericht 'Red Snapper' van één van ons van binnen nog bevroren en hebben we het terug moeten laten sturen naar de kok. De eigenaar heeft zich netjes verontschuldigd en de kosten van dit gerecht niet in rekening gebracht. Al met al houden we echter een beetje een wrange nasmaak over aan dit restaurantbezoek.