1. Vorige week hier gegeten.
    Wat ons meteen op viel was dat het nogal druk was voor een doordeweekse dag (dat in verhouding tot de overige gelegenheden in het centrum).
    Maar eenmaal aangeschoven begonnen we te snappen waarom het er zo druk was.

BEDIENING:
    We werden voornamelijk geholpen door een vlotte vrolijke jongeman die ondanks de drukte persoonlijke aandacht aan ons besteedde met een grap en een grol. (ligt hem een glanzende toekomst als cabaretier op de loer? ;) Zeker een pluim waard.

KEUKEN:
    De koks in deze keuken zijn waarschijnlijk zeer geliefd om ook in andere restaurants te komen werken. Het zijn echte vakmensen. Alles goed op elkaar afgestemd. Goede porties, geen overdaad maar mocht er iets op raken dan is bijvullen geen enkel probleem. En wat een smaak!
    Het voorgerecht die chef's champignons o.i.d. (warm).. Legendarisch! Als je die eenmaal proeft zul je ze nooit meer vergeten.

AMBIANCE:
    Erg knus. Leuk ingericht, warme tonen, zelf ideeën op gedaan voor m'n eigen huiskamer. En met de hygiëne zit het wel goed. En dan bedoel ik ook echt goed! De toiletten zijn volgens mij steriel!

Pluspunten:
    + Vlotte bediening
    + Type gerechten, en uitzonderlijk op smaak
    + Hygiëne, met nadruk op de toiletten
    + Prijs
    + De aankleding en entourage

Minpunten
    - Accoustiek, beetje rumoerig maar dat kan ook zijn door het groepje achterin.
    - Geen trappisten bier dubbel of tripple. (misschien komt dit nog)

Kortom; dit was zeker niet ons laatste bezoek aan de Slimmerick!