1. Hay van Rengs

Na een paar keer heerlijk te hebben gegeten, samen met mijn vrouw en een keer met de dochter, tijdens het kerstdiner in 2010, gingen wij nu als groep een culinair diner nuttigen met onze kookclub "Linke Soep".
    Samen met Herman Peeters, leider van de keukenbrigade in Brasserie Bösdael werd de datum bepaald en door hem de menukaart samengesteld. Hij gaf de ruimte aan elke gast, te kiezen uit vlees of vis, of een combinatie van beiden, maar alles van hoogstaand niveau. Na een welkomst drankje en amuse kwam het diner, in een woord, subliem. De combinatie van verschillende gerechten en de presentatie hiervan, helemaal geweldig!! Enig minpuntje was misschien de tafelopstelling. Achteraf was een ronde tafel, of vierkant opstelling m.b.t. de onderlinge betrokkenheid gunstiger geweest. De bediening was helemaal goed en zorgzaam over ons gezelschap! De hele kookclub met partners hebben een heerlijk, relaxed tafelavondje gehad op zondag avond 20 nov. 2011. Dank hiervoor!!