Op dit adres zit nu: Restaurant Fabuleus

1. Wij hebben met z`n zessen afgelopen zaterdag bij Bolle Baron heerlijk getafeld.
    De zaak ademt door het zachte licht een intieme sfeer. De prachtige schilderijenexpositie van Ingrid Fokkens uit Zuidlaren maakt dit interieur met de Kerstversiering helemaal gezellig.
    Een verklede Bollebaron kwam nog even langs en probeerde het ons zoveel mogelijk naar de zin te maken.
    We hebben een 4 gangen menu van de a la cartekaart uitgezocht. Voor de 2 kinderen hebben we halve gerechten besteld. Zodoende konden ze beide gezond en lekker met ons mee eten. Nu eens geen frieten en fricandellen met appelmoes.
    Zelfs stonden op de menukaart ook vele soorten pannenkoeken. Dit gaan we volgende keer eens uitproberen.
    Diverse soorten witte-en rode wijnen van verschillende prijsklassen nu voor € 12,= per fles.
    Met z`n zessen hebben we inclusief drankjes nog geen € 30,= p.p. uitgegeven. Het ijsbuffet is ook leuk bedacht.
    Dit restaurant kunnen we vooral voor jonge gezinnen aanraden en vinden het een aanwinst voor Zuidlaren.