1. Afgelopen weekend voor de 8e keer gegeten met een groep van 6. Ik had gereserveerd maar helaas liep het wat uit en dus zijn we eerst een drankje gaan doen bij de Jopenkerk. Binnen 10 minuten werden we gebeld met de mededeling dat onze tafel klaar was maar aangezien we net een drankje hadden gaven ze aan dat we dat eerst rustig konden opdrinken. Super service!!!

Vorige recensies van Manon T

• We hadden gisteravond met een groep vriendinnen gereserveerd maar door de recensie in het Haarlems Dagblad erg sceptisch geworden. Toch was het allemaal erg lekker! De anti pasti werd heel leuk geserveerd op een groot van hout gemaakt dienblad en beide varianten waren heel snel op. De gamba's, pizza bolletjes en opgerolde aubergines waren volgens ons heeeeeeerlijk! Ook het idee van een calorie arme pizza waarbij het midden is vervangen door sla viel goed in de smaak. Het zelf snijden van de pizza met een pizzasnijder was ook een leuk idee maar ik had liever dat het al gesneden was... De wijn was ook erg lekker en we kregen er grote flessen water gratis bij! Toetjes waren ook lekker waarbij de Nonna Rie bijna goddelijk te noemen is. Wij komen zeker terug!

• Dit restaurant heeft voor mij een totaal nieuw concept met de beleving van culinaire pizza`s. Het heeft een warme, moderne setting en een open keuken met een mega steenoven als hart van de zaak. De wijnkaart is ook zeer verrassend en erg goed geprijst. Sowieso vind ik de prijs meevallen. Hier en daar zijn nog wat aandachtspuntjes maar ze zijn dan ook pas net open.