1. Wij komen regelmatig bij Mijn Keuken (4 à 5 keer per jaar) en zijn nog nooit teleurgesteld vertrokken. Of je nu een snelle 3-gangen lunch neem of het uitgebreide 8-gangen 'Menu Prestige', de gerechten zijn altijd prachtig. Zowel qua smaak als presentatie.
    De attente en vriendelijke bediening heeft ruim voldoende vakkennis en als gast kom je niets te kort. Naast een zeer uitgebreid kaasassortiment laten wij ons altijd graag door de gastvrouw adviseren over bijpassende wijnen bij de gerechten, en we hebben al heel wat bijzondere (nieuwe) wijnen mogen ontdekken.
    Kortom: een zeer goed restaurant wat de Michelinster, de plaats in de Lekker top 100 en alle goede recensies door de vakbladen meer dan waar maakt!!

Vorige recensies van CBW

• Kenneth

Met Pasen bij Mijn Keuken geluncht. Het restaurant was gezellig in de Paassfeer aangekleed en voor de kleintjes een speciaal hoekje ingericht. De Paashaas kwam zelfs nog een bezoekje brengen!
    We hebben een heerlijke paaslunch (6-gangen!) op met perfect bijpassende wijnen, op aanraden van de gastvrouw. De bediening was uitstekend. Ook vernamen we dat Mijn Keuken op korte termijn het interieur gaat aanpassen en dat het erg mooi wordt.

We zijn erg benieuwd hiernaar en zullen dan ook binnenkort zeker weer een bezoekje brengen aan Wouw.