1. Wij hebben laatst met 10 personen hier gegeten op een zaterdagavond. Voorgerechten erg goed en veel. Hoofdgerechten allemaal tegelijk en warm op tafel terwijl we allemaal iets anders hadden en erg netjes dat we de keuze uit friet, gebakken aardappelen, folieaardappel of rijst hadden. Ook kregen we bakjes sla en verse groenten op tafel. Het was erg druk dus het verbaasde ons dat alles zo soepel verliep. Één van ons heeft een speciaal dieet, maar dit was geen probleem.De kok kwam zelfs aan tafel voor meer informatie. Jammer dat ze een biefstuk iets te lang hadden gebakken, maar we kregen gelijk een andere toen we dit melde aan de ober.
    Personeel was erg attend en vriendelijk en de uiteindelijke rekening viel heel erg mee.
    Wij zijn hier al vaker geweest en zijn erg tevreden over dit restaurant.

Vorige recensies van Eric

• We hebben met zijn zessen weer een geweldige avond gehad.We komen zeker twe keer per maand en het is nog nooit tegen gevallen.Het is alleen wel altijd erg druk, maar ik begrijp waarom.

• Jan & Corry

Sinds de opening ruim 6 maanden geleden zijn wij al zeker 8-10 keer wezen eten.Tot nu toe altijd fantastisch gegeten en heel goed bediend.Het is er vaak heel druk maar ook dan is het steeds weer een genot.Ons zullen ze er dan ook nog vaak zien!!
    Jammer van twee onderstaande recensies want dit geeft absoluut geen goed beeld vinden wij.
    De riool-lucht is inderdaad niet meer aanwezig.Dit is in begin een probleem geweest maar er is alles aan gedaan om het te verhelpen en uiteindelijk gelukt.Gelukkig want dit hadden de nieuwe uitbaters zeker niet vediend.