1. Kom al 8 jaar bijna iedere zondag met hond koffie drinken en daarnaast regelmatig eten. Op prijs/kwaliteit is niets aan te merken. Goede keuken met leuke presentatie.
    Hond krijgt van gastvrouw altijd een hondenkoekje (toegeworpen). Attent! We zijn er altijd opmerkzaam op dat de hond absoluut geen overlast bezorgd.
    Des te vreemder dat hond, die rustig onder tafel op een kauwbotje ligt te kauwen en niemand tot last is, ineens verboden wordt op een bot te kauwen omdat dit niet smakelijk zou zijn voor een tafeltje met 2 etende gasten. En dit wordt niet echt met inlevingsvermogen naar de gast kenbaar gemaakt!! Je voelt je geschoffeerd. Voor mij voorlopig geen ongastvrije De Lier meer en als ik er nog weer zou komen, dan hoop ik dat de gastvrouw ook mijn rust daar bewaakt en ouders van rondrennende en aandacht vragende kinderen er ook op wijst dat andere gasten er voor hun rust en ontspanning komen.