1. Sander en Marieke

We hebben op een woensdag avond gegeten bij Spice in Arnhem. Het begin was goed. Ontvangst kan beter, het voorgerecht was redelijk. Carpaccio weinig smaak en de gevulde champignons waren heerlijk! Daarna het hoofdgerecht, de kip en de biefstuk waren droog maar door de overvolle saus werden de groente niet lekker en daar door het vlees niet echt lekker! Toen het dessert: het dessert was voldoende.

Het personeel: Er waren weinig gasten in het restaurant, er waren 3 dames in het restaurant en dat is te veel, dus vele keren hadden ze niet veel te doen. ( bar hangen etc) Het personeel/service heeft van ons een 2 gekregen omdat ze niet gastvriendelijk waren en niet enthousiast! Dit stoorde ons erg.... voelde ons daar door niet op ons gemak. Bij het bestellen van de wijn kreeg ik een gehele fles aan tafel, en het verhaal was dat ik gewoon kon schenken wat ik wou en aan het eind van de avond konden hun zien wat ik had genuttigd. ik moest aan het eind van de avond € 5,40 betalen ( voor 1 glas wijn, die niet goed gevuld was) Dit vond ik erg raar en bij het afrekenen had ik het na gevraagd ik kreeg een botte en rare reactie terug van de bediening! Erg jammer, zo ga je niet met gasten om.

Eens en nooit meer. Helaas.

5,5