1. de Bierkaai

De hoeveelheid sterren lijken wat extreem, echter vind ik dat dit het beste sushi restaurant is die ik bezocht heb en dat zijn er al wel een aantal geweest.

Het is een nieuw groot sushi restaurant met een moderne uitstraling. Over de afwerking, de inrichting, open keuken en het meubilair kan ik alleen maar positief zijn. Het was er vrij rustig en het zat niet vol.

Bij binnenkomst wordt gelijk je jas aangenomen en weggehangen. Wanneer een gerecht klaargemaakt is zal deze direct naar uw tafel worden gebracht. Waardoor er af en aan eten gebracht werd. Dit was zeer goed, want ondanks dat het niet efficiënt oogde kreeg iedereen wel warm eten. Bij vertrek werden de klanten geholpen bij de jassen. Ik ben wel benieuwd hoe het zal zijn als de hele zaal vol zit.

Last but not least: Het eten!
    Ik was al fan van sushi, maar na het eten bij Yosshi ben ik het zelfs nog meer. Het beste sushi restaurant waar ik ben geweest, het eten is kwalitatief uitstekend, het wordt vers bereidt, er is veel keus en daarnaast is dit allemaal in de hoeveelheid die je zelf op kunt. Dit maakt de prijs/kwaliteit optimaal. Al you can eat sushi blijft een zeer goed concept, ik zal hier vaker te vinden zijn.