Op dit adres zit nu: Alborz

1. Zeer aardige mensen, daarom bijna zin om geen eerlijke beoordeling te geven. Aardig, maar er mist nog wat. Muziek stond in begin vrij hard, later zachter, maar vonden wij niet zo erg. wel aardige disco dreun. We waren vroeg dus ze aten ook zelf even in restaurant. Niks mis mee vinden we. We hadden een 3 gangen verrassingsmenu. Voorgerecht diverse, sausjes met vierkante, hele platte broodachtige pannenkoek. Prima, ruime porties leuke opmaak prima smaak. Hoofdgerecht was rijst en schaal met diverse soorten vlees. Helaas werd zelfs bij serveren van hoofdmaaltijd bij twee lege glazen niet gevraagd of we nog wat wilde drinken. willen ze niks extra verdienen? Vier vleessoorten alle goed, maar zeer mild gekruid. Rijst was speciale, zeer dun en wat safraan erdoor. ik vond het erg lekker persoonlijk. Helaas geen groente of andere aankleding. Vlees en rijst, dat was het. Jammer. Toetje kwam leuk op 1 schaal, kleine dingetjes, slagroom en twee vorkjes. Soort van romantisch bedoeld. Heel leuk, smaak helaas matig te noemen. Tafeltjes voorzien van kleedjes met vlekken erop en daar dan weer een doorzichtige 5 mm dikke pvc mat. Zou zoiets in snackbar kunnen verwachten, niet in een restaurant. Om 19:00 uur zaterdagavond kwam er live muziek. Kijk dat maakt het veel gezelliger. Wij hadden het groupon menu, dus dat is nooit helemaal hetzelfde vermoed ik. Drankprijzen waren zeer schappelijk. Witte wijn smaakte naar evenementenwijn, zeg maar zeer waterige wijn, jammer. Parkeren is (uniek in Rotterdam) gratis. Zeer aardige mensen, maar hoop dat ze het een en ander verbeteren.

6,3