1. Bij voorheen El Popo altijd heerlijk gegeten. Nu bij Mangu dus hoge verwachtingen. Tapas Deluxe Arrangement gekozen. Maar wat een enorme tegenvaller! We werden achter in de zaal gezet, aan een tafel met ingebouwde bbq. Van ellende maar naast elkaar gaan zitten omdat de tafel met die bbq ertussen erg groot was (en niet bepaald gezellig). Bij de eerste ronde ontvingen we geen borden (net als de andere stellen om ons heen, dit was dus geen foutje). Niet altijd zo smakelijk, van 1 bord eten. De eerste ronde was overigens alleen vis. Dus ben je met iemand die niet zo'n visliefhebber is dan heeft die de eerste ronde niets te eten. Verder was de kwaliteit van het eten erg slecht. Bijna alles kwam uit de frituur. Alles was ongekruid of slecht gekruid. En nergens werden sausjes bij geserveerd. Gefrituurde inktvisringen, gefrituurde gamba's, champignos in beslag uit de frituur, brood. Alles zonder sausje (terwijl dat het lekker maakt). Bovendien leek van het eten niet echt werk gemaakt. Alles behoorlijk eenvoudig, smaakloos en weinig bijzonder. De wijze waarop het geserveerd werd liet ook te wensen over. Niet voor herhaling vatbaar! Er zijn betere en goedkopere tapasrestaurants in Apeldoorn. De service was wisselend. De ene serveerster leek er weinig zin in te hebben, de ander deed prima haar werk.