1. 26 november 2011 met vrienden heerlijk gegeten. Zij waren hier nog nooit geweest en die vonden het eten heel erg lekker en de sfeer uitstekend.
    De service was (zoals ik gewend ben) uitstekend. Wat iemand wel of niet lust is rekening mee gehouden echt geweldig, chapeau!
    Zo kan een gezellig avondje eten uitmonden in een geweldig avondje eten.

Jan, Gerda, Arnold en Heleen bedankt voor weer een geweldige maaltijd.
    Tot de volgende keer, groeten Ferry

Vorige recensies van Ferry

• Ferry

Daar ben ik weer! Gisteren 28-5-2011 heb ik mijn ouders op een etentje getrakteerd. En het eten is ook deze keer zeer goed.

Ik en mijn vader had een Stoofpotje van Drents weidevlees. Echt verrukkelijk. Mijn moeder had spare ribs, deze waren echt heerlijk gekruid en het vlees was goed gaar, het viel bijna vanzelf van het bot. Mijn vriendin had locale asperges met zalm, ook deze was zeer goed klaargemaakt. Als nagerecht hebben wij tiramisu met licor 43 met een bolletje vanille-ijs gehad. Echt, wat lekker.

Al met al hebben we genoten van het eten en de goede en vriendelijke bediening. Ik zal hier zeker vaker komen.

• Ferry

Zaterdag hebben we hier heerlijk gegeten. Je kunt hier standaard gerechten krijgen.

Maar wat echt leuk en lekker is is een 3 of 4 gangen verrassingsmenu.

Voorgerecht: een lekkere salade met lamsham.

Tussengerecht: een rodepaprikasoep en droge worst (bijzonder maar echt lekker).

Hoofdgerecht: Ik kreeg een zebra tournedos met een stoofpotje van groenten en trappistenbier. Mijn vriendin een rode baars met hollandaisesaus (red snapper).

Nagerecht: bolletjes meloenijs, vanilleijs, fruit en butterscotch.