1. Wat een enorme teleurstelling. Ik ben een aantal weken geleden ter gelegenheid van de 87e verjaardag van mijn Oma met de familie in de Zeemeeuw geweest. Oma had zich verheugd op een festijn, maar niets was minder waar.

Allereerst was het wachten op de drankjes. Oma bestelde spa rood maar reeg hier geen citroentje bij. Wat een afgang. Vervolgens duurde het ruim een uur voordat de gerechten op tafel stonden. Nou, dan verwacht je wel wat.

Oma had een salade met kip, eend, avocado en artisjok besteld.
    kip- check
    avocado- niet gezien
    artisjok-alles behalve aanwezig
    eend- er zaten bruine strookjes in maar dit had net zo goed kippenlever of zeemeeuw kunnen zijn.

Zelf had ik een broodje warme geitenkaas. Terwijl Oma de bruine reepjes opzij schoof vroeg ze of mijn broodje lekker warm was. Ik loog hierover om haar niet teleur te stellen.

Ik heb er geen woorden voor hoe slecht dit restaurant is. Ik hoop dat de Zeemeeuw hier een lering uit trekt, ik zie een hoop slechte recensies staan namelijk.

2,9