1. Mooi ruim opgezet wokrestaurant. Goed van kwaliteit, met name de grill/bakplaat. Veel keus aan vlees en vis. Als je bij de woksauzen wat extra sambal vraagt dan zijn ook deze lekker. Deze mogen dus wel wat pittiger van smaak. In vergelijking met andere wokrestaurants is dit een wat minder onderdeel. Wat ik verder mis is de "gewone" witte rijst, wat voor mij een belangrijk onderdeel is bij een wokmaaltijd. Dit kun je wel apart vragen maar daarvoor moet je wel bij de goede persoon zijn. Een tip voor het restaurant: serveer buiten de nasi, bami en mihoen ook gewone witte rijst. Als hierbij ook nog nasi "Singapore" (pittige nasi met kerrie) wordt geserveerd dan is het helemaal top. Verder zijn er veel andere gerechten te krijgen en wat het dessert betreft is er een ruime keuze aan ijs e.d. Al met al een prima restaurant