Op dit adres zit nu: Mahabad

1. Op 27 november heb ik voor het eerst bij 7th Sense gegeten met mijn familie.

Wij kozen alle vijf voor het 3-gangen menu van € 22,50 per persoon. Voor de eerste en de tweede gang kun je kiezen uit twee verschillende gerechten.

Vooraf kregen we stokbrood en verse gekruide crackers met kruidenboter en tapenade.
    Daarna volgde een amuse van het huis.

Voorgerecht:
    Salade van gemarineerde zalm en zoetzure ui en een dressing van groene kruiden; heerlijk licht en gevarieerd van smaak.
    Gevulde champignons met paprika en spek; lekker pittig.

Hoofdgerecht:
    Grootmoeders draadjesvlees met jus van rode wijn en rode kool; mijn vader heeft zijn vingers erbij afgelikt.
    Gebakken kabeljauwfilet met dillesaus; lekkere combinatie met aardappelpuree, verse doperwtjes en een gestoofd peertje.

Nagerecht:
    Choco duo van mousse en ijs; luchtig en smeuïg.
    Tegen kleine bijbetaling is het mogelijk een ander nagerecht van de kaart te kiezen. Ik heb gekozen voor de Hangop van aardbeien en een bavarois van rode vruchten met cassisijs. Ook dit was een tongstrelend gerecht. Vooral het ijs was precies goed; versgemaakt en niet te zoet.

Over de drank kan ik niet veel vertellen aangezien wij geen van allen alcohol liefhebbers zijn en alleen frisdrank hebben gedronken, maar het zou mij niet verbazen wanneer 7th Sense over een goede wijnkaart zou beschikken.

Ondanks dat we een beetje schrokken bij binnenkomst (het restaurant was, op één koppel na, leeg) voelden we ons daarna prima op ons gemak door de plezierige bediening en het heerlijke eten.

Al met al is 7th Sense zeker een aanrader en gaan wij hier gegarandeerd vaker eten.