Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Hoofdstraat 210, 7901 JZ, Hoogeveen

Op dit adres zit nu: The Business

1. Hier afgelopen vrijdag weer eens gegeten. In mijn herinneringen een goed restaurant met leuke sfeer en prima eten voor een wellicht wat hoge prijs maar daar kreeg je ook iets voor. Maar ik vond het vrijdag toch vies tegen vallen.

Zo zijn de prijzen exorbitant gestegen en is wat je krijgt juist verminderd. Voor 4 personen komen bij het hoofdgerecht bijv. slechts een inimini schaaltje appelcompote en salade, plus 1 puntzakje friet. Dat is dus voor 4 personen en niet per persoon. Echt belachelijk weinig voor 4 volwassenen. Voorheen kreeg je er nog een fatsoenlijke schaal gebakken aardappeltjes bij, voldoende groenten als bloemkool/boontjes of broccoli en toch minimaal 2 van die puntzakken (wel leuke presentatie overigens maar gewoon veel te summiere hoeveelheid). Het vlees, steak black angus in mijn geval was prima te eten, maar ook erg weinig voor 23,50euro.

Nagerecht in de vorm van een dessert hebben we dus maar overgeslagen, want bij de andere tafels al gezien dat het leuk gepresenteerd was maar wederom erg weinig (dat hoorden we die mensen zelf ook zeggen) voor erg veel geld. Wij hebben het maar bij een drankje gelaten.

al met al is de kwaliteit op zich dik in orde, sfeer ook prima, maar als volwassene mag je allesl wel dubbel bestellen. Ik vind geld uitgeven aan uit eten geen enkel probleem, maar ik verwacht dan wel normale porties en fatsoenlijke bijgerechten zonder 10x te moeten vragen "heeft u nog wat ....?".

Volgende keer slaan wij in Hoogeveen het Koetshuis dus eerst maar even over.

5,5