1. Vrijdagavond heb ik hier met mijn vriend gegeten. Wat een ambiance! Het restaurant is klein maar oh, zo gezellig. De menukaart kenden we al; deze is ook op de site te vinden. De bediening ontving ons heel erg hartelijk en we hadden een plekje aan de zijkant (aanrader) twee bankjes met een tafel ertussen. Zelden zo'n mooi decor gezien. Mijn vriend bestelde de tapas, een mix van al het lekkers wat ze op de menukaart hebben, zelf besteld ik de gamba's pikante, echt verrukkelijk! Als hoofdgerecht bestelde mijn vriend de specialiteit van het huis: tres carnes, een stukje (super malse) ossenhaas, entrecote en quadril, hij bestelde deze medium-rare (en kreeg hem ook perfect). Mijn hoofdgerecht was de ossenhaas met gegrilde paprika medium gebakken, hierbij bestelde ik een bakje pepersaus, in tijden niet zo lekker gegeten! Als toetje namen wij het bord met ijs voor 2, heerlijke combinaties ijs met wat fruit. Hierbij namen wij een cafe el ternero (argentijnse koffie) en een cafe brazil. Wij gingen voldaan naar huis en komen zeker snel terug! Een echte aanrader in het centrum van Amersfoort!