1. Twee keer gezeten bij Dara's nu. De eerste zonnestralen van April en Begin oktober.

Mag wel zeggen dat er verschil zat in het aanbod en prijs/kwaliteit.
    Een 8 voor het eten. Daar valt helemaal niets op af te dingen. Errug lekkurr!
    Service is voldoende alhoewel het drinken beetje snel wordt opgehaald. Mijn groene biertje zat nog een bodempje in welke ik nog graag had willen benutten.

Sfeer, bij lekker weer is het heerlijk buiten zitten. Anders raad ik aan als boven toegankelijk is om daar te zitten. Leuke bankjes!

Prijs kwaliteit heb ik een 4 gegeven. Dara gaat de fout in wat ik wel vaker zie. Populair, erg veel gasten. Een aantal samenstellingen kostte duidelijk een hap extra vergeleken met de eerste keer.

Al met al is Dara nog steeds een heerlijk plekje op uit te waaien. Ik kom er volgende zomer zeker nog een keertje! Al komt het cijfer uit op een 6,5.