1. We hebben hier met 3 personen heerlijk gegeten. Alleen jammer dat de speciale menu's alleen per tafel besteld konden worden. Had me een beetje op een verrassingsmenu verheugd, maar mijn tafelgasten wilden liever iets lekkers uitzoeken.
    De serveersters en de ene kok hadden het best druk met zijn drietjes in dit kleine restaurant. Toch werden de bestellingen op tijd geleverd en werd ook voldoende aandacht aan de gasten besteed. Heel erg gemiste kans was de ontvangst bij binnenkomst; ons werd een gereserveerd tafeltje gewezen en vervolgens konden we het maar uitzoeken. Even de jas aannemen en ons wijzen naar de kapotte kapstok was toch wel het minste.
    Jammer dat we dicht bij de kassa zaten. De open keuken zag er erg rommelig en wat viezig uit vanaf ons tafeltje. De kapstok was kapot en het radio'tje dat we zagen staan was niet te horen.