Op dit adres zit nu: Visit Wieke

1. Het eten is zo ontzettend goed gedaan. Bijvoorbeeld: het hoofdgerecht dat ik had, was een gerookte hertenrug met vijgencompote en zuurkool. Als je dit in 1 hap in je mond neemt, proef je eerst het zuur van de zuurkool die daarna langzaam wegzakt. Dan proef je het zoet van de compote, waarna ook deze wegzakt. Dan proef je het rosegebakken hertenrug met als nasmaak de heerlijk gerookte wildsmaak. Hoe beter kun je dat maken? En dan bij het voorgerecht en hoofdgerecht het broodje wat je krijgt, ook super lekker vers gebakken. En voor iedereen gewoon gratis een bakje met kaasstengels en olijven bij binnenkomst. Als niet-olijven-liefhebber waren deze olijven zelfs lekker zoet/straf van smaak. Zo ook met mijn nagerecht, een assortie van kazen. Als niet-geiten-kaas liefhebber ook hier een heerlijk milde geitenkaas. En dan een kaas die beter tot zijn recht kwam met het zoete notenbrood erbij. En dat is ook waarschijnlijk de reden dat precies bij dit stukje kaas een stuk zoet notenbrood lag. Er is gewoon zo ontzettend goed nagedacht over het eten!
    Service is goed, net en correct. Maar helemaal niet stijf en strak, dus gewoon heel netjes. Jammer dat er wel wat foutjes gemaakt zijn, waardoor ik voor service toch echt lager moet beoordelen. Op de rekening stond een fles water te veel, toch weer 4 euro extra. En bij het woensdag-menu zouden huisgemaakte friandise en twee glazen wijn zitten, maar die hebben we niet als zodanig herkend (oftewel gewoon niet gekregen?). Ook was een dame wat minder sympathiek en vriendelijk aan tafel, maar dat werd goed gemaakt door de andere 3 dames.
    Heel nette omgeving, modern en strak met authentieke elementen. Jammer dat je de molen van binnen niet direct herkent, maar een mooie stoommachine achter een glazen wand maakt ook heel veel indruk.
    Zeker aan te bevelen (uitstekend) maar net niet perfect vanwege de service-foutjes.