1. Vorige week wezen eten bij Paddy's, de specials van de week zagen er al goed uit, sfeer was er wel, meerdere bieren van de tap. De eerste indruk was top.

Toen wij eindelijk mochten bestellen, kwam de ellende, volgens het eerste zicht was het bestelde speciale biertje al een maand geleden over de datum, want na een paar klachten en schone glazen gevraagd te hebben, bleef deze dood slaan voordat wij er zelfs aangezeten had. Kijk het kan er 1 zijn, alleen wij waren met vier man en hadden allen hetzelfde ?!?!?
    Tip, je kan vele bieren op de tap hebben, maar als je ze niet tapt, gaat het 1 en ander voorbij de houdbaarheidsdatum.

De voorgerechten waren redelijk maar simpel. Weinig en zo op het bord gekwakt.
    De hoofdgerechten zijn zoals je verwacht in ieder simpel eetcafeetje niet echt gewaagd: spareribs, schitzel, varkenshaas, ja niet echt meegaand met de tijd.
    Daarnaast vragen ze ook nog een veel te hoog bedrag voor die simpele gerechten.
    Moet wel zeggen dat het goed smaakte ondanks dat je er niet heen hoeft voor iets aparts.
    Dessert hebben wij maar niet meer genomen, gezien er weinig te kiezen viel.
    Al met al niets dan goeds over de bediening die misschien wel dachten dat we lastig waren met die speciaalbiertjes.
    Wij waren met vier man en zijn het erover eens, wij komen hier niet meer terug.

3,3