1. Afgelopen vrijdag met 10 mensen hier gegeten, eerst wat gedronken in het cafe, trieste ambiance, 4 personen aan een tafeltje en wij dan. Bier is geen heineken wat uit de heinekentap komt, maar volgens de bediening was het zeker Heineken. Het eten was betreft smaak goed, maar erg weinig, patat moest je bij kopen, dan snap je er weinig van als management, wat kost dit om het bij te serveren. Groente die op het bord werd bij geserveerd was smakeloos en rauw. De bediening was slecht, het duurde allemaal heel erg lang, maar dat lag niet aan de persoon die er rond liep maar meer aan het tekort aan bedienend personeel. De kwaliteit/kwantiteit is in dit restaurant niet aanwezig, als hier geen verbeterslag gemaakt gaat worden dan zal ook dit restaurant niet overleven in de crisis die er nu heerst in Europa.

3,9