1. Zondag na de film langs geweest om sushi af te halen voor in de trein. Sprak als eerste de mevrouw die achter de balie rond liep duidelijk aan, die totaal geen reactie vertoonde. Vervolgens kwam er een meneer v/d zaak naar ons toe die we lieten weten dat we af kwamen halen, wat doet meneer? Geeft een papiertje en een pen plus de menukaart en we moesten zelf opschrijven hoeveel we van wat wouden. Nadat hij weg was en ik een vraag over een gerecht had probeerde ik de mevrouw nog twee keer aan te spreken die mijn vraag negeerde en me erop wees dat we de nummers op het papiertje moesten schrijven.

Hiernaast viel de kwaliteit van het eten ook tegen, de kappa maki zag er niet zorgvuldig gemaakt uit, de 6 stukjes die ik had waren allemaal van erg opvallende ongelijke grootte. Bij de inari was het ''gebakken tofu zakje'' om wat rijst gebonden met zeewier inplaats van dat er rijst in zat. Verder werden de fried rolls, mini loempiatjes in erg scherpe saus geleverd in plaats van los of dat er naar gevraagd werd, ook de aardappelkoekjes, normale rostirondjes lagen in een soort van erg smerige mayonaisesaus.

Verder vond de meneer die ons de bestelling zelf op liet schrijven het leuk om zelf zijn fooi te eisen en niet genoeg terug te geven. Te slechte service voor te slechte kwaliteit en kwantiteit dus.