1. Een zeer tevreden klant

Laat ik maar beginnen met het eerste: wij hebben een geweldige avond gehad!

Bij binnenkomst moesten we even om ons heen kijken voor er iemand naar ons toe kwam, dat terwijl het nog rustig was(het was nog vroeg), werden vriendelijk ontvangen, en zaten snel aan een tafeltje naar keuze.
    De zaak zag er goed uit, podium in het midden, met piano, drumstel met alles erop en eraan, verder ook sfeervol ingericht(kwam een beetje over alsof er veel rockbandjes over de vloer kwamen, persoonlijk heb ik daar niets op tegen).
    Na het menu besteld te hebben duurde het nog even voordat de show begon. Twee pianisten die elkaar afwisselden, en de ene verzoeknummer na de andere speelden.

Geloof dat de eerste pianist begon met een stuk improvisatie, lekker om in te spelen. Vanaf de eerste noot genoot ik er al van. Ontzettend goede pianisten, verschrikkelijk ervaren(zelf speel ik 19 jaar piano, dus heb er wel wat verstand van), beiden ook met een geweldige stem. Betrokken ook ontzettend goed het publiek, maakten ons vaak aan het lachen, helemaal te gek!

Het eten was zeker niet minder.
    Als voorgerecht hadden we gamba's met zoete pepers. Pracht combinatie! Bij het diner was de varkenshaassate heerlijk mals(alleen jammer van de patatzak! Alles zag er zo mooi uit, en dan een zak met patat! We moesten er beiden even om lachen, dat wel), en de tiramisu was geweldig. Tenminste niet zo'n klein beetje dat je meestal als nagerecht kan verwachten.

Wij hadden korting, waardoor de prijs/kwaliteit al helemaal te gek is. Maar zelfs zonder de korting zou ik het nog een goede prijs vinden.

Live music bar, bedankt voor de top avond, tot de volgende keer!