Op dit adres zit nu: Binnen

1. Na drie deuren bij andere restaurants geopend en weer gesloten te hebben kwamen we een kwartier voor openingstijd bij dit restaurant aan en werden hartelijk ontvangen. Volgens goed gebruik krgen we een plaats voor het raam bij de kachel toebedeeld.
    Hoewel ik meestal geen vis neem (niet voor de smaak maar meer het gevoel niet gegeten te hebben) sprak Karen met zoveel enthousiastme over de wilde zeenaars dat ik deze zag zwemmen richting de pan, enkel en alleen om ons te plezieren. Op die boodschap moesten we wel ingaan en dus de zeebaars besteld. Gedurende de wachttijd werden we getrakteerd op een aantal boeken met informatie over de eilanden. Het voorgerecht, de baars, het kaasplankje, het dessert, en alles wat erbij hoorde was pefect. De gastvrijheid en de persoonlijke aandacht heeft daar zeker toe bijgedragen. Ook toen er meer gasten kwamen bleef dat gewaarborgd. Uiteindelijk bleek er een goede prijs/kwaliteit verhouding te zijn en werden we bij de uitgang nogmaals persoonlijk, met een hand, uitgeleide gedaan. Geweldig. We maken het helaas te vaak anders mee. Toppie hier

Jan en Ankie