1. Emmie Evans

Inmiddels vier keer bij de Douairiere gegeten. Drie keer met 3 personen. Afgelopen woensdag met mijn schoonfamilie van 8 personen.
    Ik was elke keer dik tevreden.
    Woensdag had ik voor mijn familie gereserveerd. We zaten aan een grote tafel. De kok kwam aan tafel, hij had een menu suggestie uitgeprint voor ons. Uiteraard konden we ook gewoon iets van de kaart kiezen. Het was leuk om als groep die persoonlijke aandacht te krijgen.
    Zowel de mensen die de menu suggestie hadden genomen als ook de anderen vonden het eten prima.
    Iedereen vond het een heel mooi en warm ingericht cafe. Wat heel prettig van de Douairiere is dat de akoestiek zo goed is. Zelfs mijn schoonmoeder van 93 kon de gesprekken volgen en dat komt niet vaak voor als we ergens uit gaan eten.
    Aangezien ik de familie overgehaald had om "bij ons" in Boxmeer te eten was ik natuurlijk heel blij dat we een geweldig goed verzorgde avond hebben gehad. Ik voelde me natuurlijk wel verantwoordelijk.
    Nu nog kijken of ze met de kerst ook weer deze kant op willen komen.
    Trouwens: de prijs vind ik heel goed in verhouding met de geboden kwaliteit
    Douairiere bedankt!