1. Was wederom een verrassing , een wild arrangement met diverse wijnen. 6 gangen met van te voren een kleine wijn proeverij. Tijdens het eten bij elke gang een super wijn, met ter afsluiting een heerlijk dessert wijntje. Ik moest ca 60 euro per persoon afrekenen, en dit voor 3,5 uur ge-entertained worden. Ik begrijp gewoon niet dat deze zaak niet elke avond stampvol zit. Een regelrechte aanrader!!!!

Vorige recensies van eugene

• Wouw! Wat een verwennerij. Stephan gooit zijn creativiteit en passie in de strijd. Wat een genot, zijn zelf gemaakte sauzen, de manier van opdienen, de smaak combinaties. In een woord waanzinnig. De sfeer is ongedwongen en toch op niveau, de huiswijn tegen een zeer fatsoenlijke prijs. De bediening zorgzaam en hartelijk. Geen enkele keer hoeven vragen naar brood! Tip, neem aub een verrassingsmenu dan onderga je een culinaire avond, alsof je drie uur lang geentertaind wordt. Je smaakpapillen worden van de een naar de andere verbazing gebracht.