Op dit adres zit nu: Rodeo

1. Vandaag door moeder en zus uitgenodigd voor een high-tea bij Flinstering. Personeel was best vriendelijk en de zaak ziet er keurig uit. Alleen wat wij voorgeschoteld hebben gekregen kan echt beter! Er waren twee schalen: 1 schaal met boterhammen met sla/eisalade/kaas en met ham/oude kaas en zalm/sla. Dit was nog best lekker, maar heel gewoon. De tweede schaal was gevuld met kleine croissantjes, geroosterd brood, 2 schaaltjes jam, spekkoek, en wat zoete mini hapjes uit de vriezer bij de Sligro, welke verschrikkelijk droog waren. Wij dachten dat de petit fours en bonbons, zoals dit ook op de site staat, er achteraan zouden komen maar dit was het! Ook de producten die volgens de site van de samenwerkende bakker kwamen hebben wij niet kunnen ontdekken. Wat echte petit-fours, theebanket en mini-tompoucen en je kan nog veel meer bedenken, is toch een kleine moeite om er bij te doen. En hoort ook echt bij een High-tea. Dit was het geld echt niet waard! Voor ons geen Flinstering meer!!

3,9