Op dit adres zit nu: Uijttewaal

1. Eetlokaal MeinesZ

In navolging op de recensie van Corrie willen wij bij hoge uitzondering een reactie geven. Meneer en mevrouw hebben die avond gekozen voor een 5-gangen verrassingsmenu. Dit betekend dat zij er voor kozen verrast te worden. Er is bij het opnemen van de bestelling geen voorkeur voor vis of vlees aangegeven door de gast. Wat wij interpreteren als een vrije keuze voor de chef. Het menu is opgebouwd uit amuse van het huis, een voorgerecht (een mooi stuk kraakverse Albacore tonijn v/d grill), een tussengerecht (Coquilles met pastinaakmousseline en kruidensalade), een hoofdgerecht (roodbaars en schelvis met kokkels), kazen en een grand dessert. Qua menu opbouw volgens ons prima. indien de gast graag vlees gegeten had was dat voor ons uiteraard geen enkel probleem geweest.Het is onmogelijk te anticiperen op zaken die ons niet verteld worden. Het gaat ons aan het hart als een gast niet tevreden is. Ultieme gastvrijheid is wat wij altijd nastreven. De discussie ging die avond over de werkelijk ongehoorde toon en wijze waarop deze gasten hun ongenoegen kenbaar maakten. Wij staan ten dienste van de gast maar laten ons niet afblaffen. Als een gast zich niet kan conformeren aan fatsoenlijke omgangsnormen hebben wij inderdaad liever dat hij/zij vertrekt. Tot zover.