1. Voor de wekelijkse Eet.nu lunch Bufkes uitgekozen. In Limburg echt een begrip voor lekkere broodjes, maar naar mijn mening in dit geval niet waar.

Ik had gekozen voor een broodje Werrem Sjink (Broodje met vers gesneden bourgondische beenham gemengde sla en party-saus). Mijn 'Sjink' was echter niet echt warm en het bruine broodje was naar mijn mening muffig van smaak. Smaakte alsof het er al een tijdje lag. De saus die erop zou moeten zitten, kwam ik tegen toen ik mijn broodje al half ophad. De saus was wel erg lekker, die had van mij wel wat royaler erop gemogen.

De sfeer die er hangt, zorgt ervoor dat je snel weer weg wil. Ook de ongemakkelijke krukken en naar verhouding kleine tafels voor het aantal zitplekken werken hier niet aan mee.

De bediening was wel vriendelijk in het opnemen van de bestelling. Deze stond ook snel voor je klaar.

Nee, mij zie je in deze vestiging niet meer terug.

5,3