1. Gisteravond ben ik zo als ik wel vaker doe naar een thema-avond in snackbar Mul geweest.Dit keer was het thema Tanzania het was een geweldige avond en er werd door het personeel heel erg hun best gedaan om zoveel mogelijk binnen het thema te blijven zo werden er Tazaniaanse wijnen geschonken en kon je genieten van vele Tazaniaanse gerechten, onder anderen een gerecht met gestoofde hyena nieren (iets wat je normaal thuis nooit zou maken maar wat tog zeker het proberen waard is)ook kregen we een heerlijk stukje antilopenbiefstuk wat op een fantastische manier op smaak gebracht was.Verder was er prachtige live-muziek want mevrouw Mul maakte muziek op een uitgeholde kalebas, terwijl een andere man gitaar speelde op een klijn gitaartje met drie snaren.De hele avond was vrij prijzig.
    Dit vond ik niet zo erg want het was tenslotte voor het goeden doel, mevrouw Mul gaat namelijk voor 6 maanden naar Tanzania om ontwikkelingshulp te doen. Maar aangezien de prijsen voor de inentingen nog al duur zijn hebben ze deze benefiet-avond georganiseerd.

ik kan maar een ding zeggen ik vond het helemaal top een heb een hoop bijgeleerd over de tanzaniaanse cultuur.

grote groetjes tosca