1. Vandaag met een groep gegeten bij Pepe en Coco, maar uiteindelijk één grote teleurstelling. Om er zeker van te zijn dat er plek zou zijn hebben we van te voren gereserveerd. Aangezien door omstandigheden het tijdstip iets eerder zou worden hebben we gebeld of dit akkoord was. Geen probleem werd gezegd. Voor het gemak hebben we een vooraf afgesproken menu gekozen. Vervolgens waren wij om 19.00 uur binnen en om ca. half 21.15 hebben we de eigenaar maar gevraagd waar het hoofdgerecht bleef (bij de bediening al een paar keer een opmerking geplaatst). Van hem kregen we (politiek correct) excuses dat het erg druk was, waardoor alles tegelijk kwam. Tja....als je restaurant voor 30% is gevuld klinkt dat erg geloofwaardig. Na een opmerking dat het echt binnen 5 minuten op tafel zou staan was hij zelf binnen no-time gevlogen. Via het personeel kregen we een rondje van de zaak aangeboden. Beetje mosterd na de maaltijd als je al 2,5 uur vrijwel alleen gedronken hebt en aan eten toe bent (na een sportwedstrijd te hebben gehad). De animo voor nòg een drankje was dus minimaal, wat (op korte termijn) commercieel gezien handig was.

Uiteraard kun je 1 keer een fout maken als bedrijf, vandaar een herkansing (aangezien het eten wel goed is). Maar dit was binnen een jaar dus voor de 2e keer dat het mis ging met de snelheid van de keuken.

Voor het bedienend personeel niets dan lof, want zij deden hun best om de sfeer er in te houden (gaven ook aan dat ze baalden dat het zo lang duurde). Voor het bedrijfsbeleid echter een enorme onvoldoende. Een eigenaar die als het 'spannend' wordt maar even buiten gaat kijken en zich vervolgens niet meer laat zien om te proberen te redden wat er te redden valt.

Al met al een prima restaurant om met 2 personen te eten, maar voor groepen is het bedrijf niet geschikt. De keuken kan het gewoon niet aan!

4,9