1. De zaak is lang niet meer zo gezellig als voor de verbouwing (en zoals ook al iemand zei, de bankjes zijn krap), maar het eten is redelijk constant gebleven en constante kwaliteit vind je maar op weinig plaatsen. Ik wil niet zeggen dat ik hier juichend naar buiten loop, maar slecht heb ik hier nog nooit gegeten. Het is tot nu toe altijd redelijk goed geweest. Laatste keer zelfs alles ontzettend mals, vond alleen de kipfilet de laatste keer niet echt lekker en de gyros mag van mij wat krokanter (maar dat is persoonlijk). Het enige wat ik hier nooit lekker vind, is de champignonsaus, die smaakt en oogt vooral erg chemisch. De menukaart vind ik niet zo heel erg spannend (700 combinaties uit gyros, susuki, souflaki etc., maar dat is bij alle Grieken zo), maar uiteindelijk vind je toch altijd wel iets dat smaakt.
    De bediening is niet denderend, maar oké (met 2 jongemannen als uitschieters naar beide kanten, de één communiceert nauwelijks en loopt altijd nors rond, de ander is echt geboren voor het vak).
    Veel gelezen hier: aan de prijzige kant. Inderdaad, hij is wat duurder dan de overige Grieken, maar daarvoor krijg je wel altijd een goede, consistente kwalitiet en dat kun je van maar weinig Grieken zeggen.