Op dit adres zit nu: Seasons

1. We zijn op een zondag avond hier gaan wokken.
    Wat meteen opviel bij binnenkomnst was een kakafonie aan geluiden! erg veel mensen in een erg groot oppervlak.

Waar ik erg mijn twijfels bij heb bij deze wok, is de versheid van de producten.
    Meermaals die avond heb ik gezien hoe een kok het buffet ging bijvullen met producten rechtstreeks vanuit de (diepvries)zak het buffet in! Garnalen en meerdere groenten werden diepgevroren in de buffetbakken gelegd.
    Wat ik zelf erg vies vond, was dat het bijvullen van de producten met de blote handen gebeurd! Ook groentes wat op de rand van het buffet geknoeid waren, werden door de koks met blote handen opgepakt en terug in de bakken gegooid.
    Ook de bak van de sate (saus) zag er erg ranzig uit (de hele avond aangekoekte satesaus op de rand van de bak) en de satesaus die met bijvullen werd geknoeid, werd door de kok met zijn vingers terug in het buffet "gesmeerd".

Of dit beginners fouten zijn, geen idee? Maar voor mij eens maar nooit meer!