Op dit adres zit nu: New Pom Lay

1. Erwin 11438 punten

Afgelopen vrijdag bij Sushi Nakato gegeten. De "all you can eat" formules komen steeds meer in opmars. De kwaliteit is niet overal even goed. Het vorige restaurant op dezelfde lokatie, Lakuda, was slecht. Gelukkig heeft een naamsverandering blijkbaar ook meer mee veranderd.
    De warme gerechten waren ook echt warm.
    De sushi is lekker. We hebben er prima gegeten al was het in Tilburg beter.
    Je kan 5 rondes bestellen met een maximum aan 5 gerechten per bestelronde. Dit is meer dan voldoende.
    Een advies is om koude en warme gerechten te combineren anders krijg je 5 warme gerechten op je tafel die afkoelen, waardoor je laatste gerecht met geluk nog lauwwarm is.
    Hoewel we niet aan de 25 gerechten zijn gekomen, toch een puntje van kritiek.
    Zowel bij de eerste ronde als bij de tweede ronde was er één gerecht vergeten. Nu is dat niet zo erg want je kan dit de volgende ronde wel weer bestellen maar helemaal goed is het niet.
    De sfeer is goed maar ik vind de grote ramen naar de markt toe wel erg open. Er hangt niets voor het raam en het raam is ook niet bekleed. Wanneer je voor het raam zit, zit je goed op de kijk. Daarom een 6 voor de sfeer.
    Ik ben er niet helemaal zeker van maar volgens mij zijn de eigenaren dezelfde als die er bij Lakuda stonden. Maar nogmaals, de kwaliteit is m.i. sterk verbeterd en nu zeker voor herhaling vatbaar.