Op dit adres zit nu: Kerico

1. wouter ten broeke

Het binnenkomen in het straetje was al helemaal top! zo mooi en modern sweervol ingericht, zijn maar weinig restaurants in arnhem waar deze combi zo tot zijn recht komt. Maar ja dan móet de bediening en keuken de gemaakte verwachtingen wèl waar maken, geloof me dat deden ze dubbel en dwars.
    Leuke mensen in de bediening en bij de eigenaar komt de passie helemaal naar buiten, bij alles wat we kregen vertelde zij duidelijk en op een leuke manier hoe het bereid was en uiteraard waar het gerecht uit bestond. Ik had de jacobschelpen, heb er gewoon een foto van gemaakt want de presentaie is fantastisch! Mijn complimenten aan de chef.
    zeker een aanraden als je van goed eten houd en laat de uitstraling je niet afschrikken, de prijs is zeer laag voor zo'n hoge kwaliteit.
    Ik was voor 2 pers 3 gangen (en behoorlijk wat drank ;-) ongeveer 85 euro kwijt