1. Veel wisselende reacties hier over dit restaurant maar ik kan er na de vernieuwing van de inrichting (en kennelijk ook de keuken) alleen maar positief over zijn. De vernieuwing heeft het restaurant goed gedaan, het lijkt allemaal wat lichter en je hebt wat meer ruimte aan en tussen de tafels. We hadden bij toeval een tafel bij het raam (met uitzicht over de zee en het strand) maar het is verstandig daarvoor in het weekend te reserveren. Gekozen voor de gevulde portobello en deze was uitstekend, ook mijn tafelgenoten waren tevreden over hun gerechten. De patat was uitstekend, niet te vet. De bediening was vlot, alleen wat traag bij het weghalen van lege glazen e.d. Over het prijsniveau kun je je afvragen of dat niet te hoog is (2,35 voor een cola is gewoon duur) maar er zijn voor het eten goedkopere alternatieven door bijvoorbeeld gebruik te maken van de plate service.