1. Boy Rottink

Zaterdagavond, het is weer zover, we kunnen weer lekker uit eten! Ons oog was gevallen op het prachtige pand achter de kerk op de oude markt, villa van Heek! Een keer iets anders. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de heren achter de bar en de gastvrouw in de hal. We konden gelukkig zonder reservering direct aan de bar plaatsnemen, zodat zij onze tafel klaar konden maken. Het was rustig, we waren ook vrij op tijd maar het werd al snel wat drukker na een uurtje! Het eten vonden we zeer goed smaken, bediening was eerst wat traag maar werd al snel opgepikt door de gastvrouw en uitermate goed verzorgd daarna. Het dessert was voortreffelijk, een zeer goede keuze, die ons werd aanbevolen voor onze dochter die hier al kennis mee had gemaakt de week ervoor. Tegen 22.00 u veranderde de villa compleet, gasten verplaatsten zich naar de bar en het werd een ware club, muziek wat sneller, het personeel wat luchtiger en de gezelligheid kwam er goed in! De heren achter de bar begonnen nog met flessen te 'flairen' , dit weet ik omdat ik het heb gevraagd, had er nog nooit eerder van gehoord! De nacht naderde en het was tijd om te vertrekken, kortom een zeer geslaagde avond en zeker een compliment waard! Voor onze dochter was het feest echter nog niet afgelopen en ze bleef nog even lekker hangen!

Groeten,

Familie Rottink