Op dit adres zit nu: Tafelen

1. Simon van Wijk

Wij zijn maandagavond met onze voucher met 6 personen geweest bij een voorstelling Rob en Emiel, met een wokmenu in Breda.

Helaas waren wij niet goed te spreken over dit arrangement. Ik had gebeld hoe laat we aanwezig moesten zijn en dit was 20.00 uur. Daar aangekomen om 19.45 uur werd er gevraagd of we nog een "snelle hap" wilden of meteen gaan zitten voor de voorstelling. Wij kozen voor het eerste, maar werden al na 10 minuten meegevraagd voor de voorstelling. Na de eerste voorstelling konden we weer gaan eten en hadden hier 45 minuten voor, waarbij we zouden horen als we aan de beurt waren om iets te halen.
    We waren maar zo brutaal om na 15 minuten wachten zelf maar te gaan pakken. Volgens de voucher zou het een wokbuffet zijn, maar er viel helaas niets te wokken. We moesten het eten ook snel naar binnen werken, want de volgende voorstelling begon weer. Na de tweede voorstelling wilden we nog een kopje koffie drinken, voordat we weer naar Rotterdam terug zouden reizen.
    Helaas was dit een slecht "bakkie",maar hier kregen we nieuwe (en verse) voor. Het enige wat ons wel beviel waren de shows van Rob en Emiel, hoewel er een meet en greet aan tafel zou zijn, maar die jongens hebben we niet gezien.
    Toch jammer, dat we € 130 hebben moeten betalen voor dit arrangement, excl. € 30 drank.

Helaas kan ik geen mailadres vinden van het restaurant om dit toe te sturen.
    met vriendelijke groeten,
    Simon