1. Wederom een gemiste kans in Zeeland.
    Bij slecht weer moet je de toerist en eigen inwoner een binnenactiviteit aan kunnen bieden.
    Al meerdere malen bij het krekeltje geweest en steeds opnieuw dezelfde kritiek:
    Het is VIES, in de speeltuin liggen chipszakjes. In het restaurant liggen zaken op de grond die ooit etenswaren zijn geweest. We waren hier op een zeer rustig moment aan het begin van een ochtend dus dat mocht geen excuus zijn.
    De speeltuin is "gratis", mits gebruik consumptie. Ik betaal liever voor warm en goed eten (het was lauw) en een bijdrage voor de speeltuin als ze dan zorgen dat het allemaal piekfijn in orde is dan wanneer ik nu "gratis" ga en het is dusdanig vies dat ik nadat ze nu al meerdere malen een herkansing hebben gekregen er niet meer heen wil.
    Jammer want voor de kinderen is het erg leuk.

P.s.: schoon sanitair is een must in een restaurant, hier stinkt het en is vies.