1. Met zijn 2-en gegeten op Maandag. Begonnen met stokbrood en kruidenboter. Stokbrood waren te grote stukken bruin en donkerbruin brood. Op een schoteltje lag een klein schijfje kruidenboter en roomboter. Boter was te hard en niet te smeren, het was ook veel te weinig in verhouding tot de hoeveelheid brood.

Daarna Carpaccio, te dik gesneden en gewoon niet lekker klaargemaakt. De Carpaccio lag gebold op een bedje van oninteressante sla. Veel te weinig dressing, pesto en kaas gebruikt om de smaak op te halen. Verpest.

Als hoofdgerecht de entrecote genomen voor 2 personen uit de broiler die aan tafel getrancheerd (gesneden) wordt. We hebben een voorkeur voor medium rare doorgegeven. Uiteindelijk werd er eerst een hakblok klaargezet bij de tafel en de ober bracht een stuk vlees wat er zwart geblakerd uitzag van wisselende hoogte. Hierdoor was een deel very well done, een deel well done, een klein deel medium en een klein deel rare. De smaak viel erg tegen, op geen enkele manier was op te maken dat deze uit de broiler kwam (behalve dat de buitenkant veel te zwart was geworden).

Hier werd een minutieus puntzakje patat (met 8 patatjes) geserveerd samen met een sausbakje met een klein beetje bittere (niet lekker) coleslaw erin. Daarnaast waren er 3 sauzen, aan de in huis gemaakte "truffel" mayonaise ontbrak iedere body en smaak, het was alsof je magere koffiemelk bij je friet deed. De Chimichurri saus smaakte nergens naar, de knoflook erin was niet te ontdekken en de verse kruiden in olie waren smaakloos. De barbecue saus had wel een eigen smaak.

Geen dessert genomen en maar snel opgestapt. Voor dit ongenoegen mochten we ruim 85 euro neerleggen. We komen hier zeker nooit meer terug.